Tuesday, December 21, 2010

sahkinah azhar

asalamualikum..hai lambatnya nk msuk kolej blek..boring kot aq kt umah ni..x tau nk wt pe?semalam kuar balek pasir gudang ngn kwn aq(farah) tpi sekejap je sbb boring lh law cume bedua jew..rindu sangat kat kekawan rumah sewa2..em asik terdengar suare riuh renda jew kt rumah2.ni kosong jew,,em rndu sangat kt dowang..(farah,yana,dila,ecah,nanis,ain) tapi janji ngn dowang sume nk balik awal tpi x tau bile..heam..em takut lah nk tgok result nanti..mesti keputusan aq teruk giler taw,,mane x nye orang belajar btol2 tapi ni aq belajar maen-maen,,aku nk juga jadik pelajar harapan macam membe-membe aku yang terpilih2..bangga kot dapat naek atas pentas amek hadiah pelajar harapan kolej,,hahahhaa...em tp aku dan janji dengan diri aku sem2 ni aku nk belajar betul-betul..aku nk mak nagn abah bangga..aku nk balas jasa mak ngn abah selama ni kat aku..dah banyak jasa dorang kat aku..hehehehhe cayooooookkkkk.:)))

No comments:

Post a Comment