Friday, December 17, 2010

sahkinah azhar

huh tadi aq on9 facebook aq ternmpak plk pic mereka..cemburu kot aq,,jelez gler aq..sdngkan aq dgn dia dlu x lah sehappy mcm ane dia ngn penganti aq skng,,emmmm kenpe perasaan cemburu aq tetba hadir dalam hidup aq??seolah-olah aq x rela melihat kebahagian dia bersama orang lain sekarang??apakah aku masih mempunyai perasaan dengan si dia??em kenapa???? aq mengaku memang aq masih sayang kn dia sebb dia romantik and saling mengalah dengan perangai and karenah aq..bru aku rase betape serbe salahnya aq memlukakan hati dia.. walaupun dia x ad felling kt aq lg tp kenape msti si dia yang dia amek sebagai pengganti aq orang yang aku kenl and paling rapat ngan aq?em adakah sebb dia nk cemburukan aq?atau nk wat aq sakit ati mcmane dia sakit ati nagn aq dlu..seandainya aku dapat kembali semula dalam hidup dia aq janji aq akn berubah and akan cuba jge perasaan dia.tp x mungkin aq akn bersama dengan dia semula..aq akn cuba lupakan dia dengan perlahan-lahan..kalau dikira-kira atau di ingat-ingat lme jugak aq kawan dengan dia dlu..walaupun aq banyak kali putus dengan dia tapi kte tetp bersama..banyak peluang aq untuk berubah cuma aku yang x persan semua2..heam skarang dia dah happy ngan pilihan hati dia mungkin itu pilihan tepat bg dia...aq harap kau bahagia dengan si dia,,untuk wanita itu jage lah hati dia sebaik-baik mungkin...bak kate pepatah melayu prcintaan sejati hanya datang sekali dalam hidup jadik jage lah percintaan itu dengan hati yang ikhlas.assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment